Värmen verkar inte ta slut

Igår började jag känna av lite ont i halsen. Får köra med alla fönster nere, plus takluckan helt öppen på bilen, för ac:n funkar lite halvkass. Nånstans på vägen så har jag fått ont i halsen, typisk såndär "ac-förkylning". Det suger fett, för nu är halsen helt tjock och svidig Fan vad jag hatar det. Och sen, jag vaknar på morgonen och tänker att det är perfekt med sol och värme, man kan försöka bättra på sin icke existerande solbränna.. ut kommer man men mer än så bli det inte, för jag pallar verkligen inte.

Igår vart vi återigen i Klagshamn. Först var vi på Sibbarp, ända ute vid brukshundklubben, så vovvarna kunde få bada lite. Milton traskade glatt i efter mig, såg så jäkla gulligt ut när han försökte lyfta benen ovanför vattnet. Sen smet han igen, och då kom lilla matte och lyfte ut honom så han fick simma :o
Efter det åkte vi till Klagshamn där vi badade allihop, även jag! :o Det var svinkallt i ca fem minuter, sen domnade armar och ben och det var inte lika kallt längre :p

Idag ska jag bara ligga hemma och mysa i min ensamhet, kolla på film och äta lite godis :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0