Yddinge

Igår bestämde vi oss för att åka till Yddingesjön. Där vart lagom folktomt och inte så jäkla kallt i vattnet faktiskt :o Dock badade jag inte, men ändå. Felix plaskade omkring vid strandkanten, och mammagris som Milton är så följde han efter ut i vattnet tills han blev blöt på bröstet. Då såg han ut att tänka "what? vafan är detta, vad gör jag här??". Sen for han upp och skulle torka sig i sanden, då hjärtat var snabb och fick upp honom på gräset istället, där han for runt som en liten torped. Sen skulle jag ha i honom i vattnet igen, ville ju se om han kunde simma :o Och det kunde han, min älskade lilla guldklimp! <3 Sen drog jag även med Felix ut så han också fick simma. Det kunde han, även om baken sjönk ner lite. Men simma gjorde han i alla fall, och båda mina hårbollar verkade gilla det :D <3

            Mina små älsklingar        


Efter badandet i sjön, åkte vi ner till Klagshamn så "männen" fick hoppat lite i havet, haha. Jag hade feta problem med att komma ut på platån. Jäkla massa stenbumlingar att klättra på och över, och min kära svindel killade (o)härligt i magen och fick mitt hjärta att skena iväg. Blö.

Idag ska vi till Beddinge, där vart helt mysigt ju :o
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0