Flytt? Måste ju packa

Alltså, jag vet fortfarande inte när min jäkla lägenhet blir klar. De får faktiskt ta och snabba på, för hyran är betald så egentligen ska jag ju ha den typ.. nu. Jag förstår ju att det tar lite tid att renovera skiten, helt klart. MEN JAG VILL JU FLYTTA!! :O Har lite problem att komma igång med att packa mina grejer. Mamma tjatar på mig att jag ska sätta igång, så blir det mycket smidigare när det väl är dags. "Men lilla gumman, man flyttar inte med påsar." - hon avfärdade mitt förslag att jag skulle lägga allt mitt lilla krimskrams i påsar, haha. Får väl köpa små förvaringslådor att ha det i, istället. I vilket fall som helst så har vi en del flyttkartonger här hemma, så det är bara till att dra tummarna ur arslet och sätta igång att tvätta kläder och packa ner det fint.

Ska se om jag orkar rida i eftermiddag. Är hemma från jobb idag, och imorgon. Har gått och jobbat med värsta förkylningen och jag känner att jag inte blir ett dugg bättre av att gå och jobba istället för att vara hemma och vila sig. Så klart ju, men det fattar inte de på jobb.

Jaja, som sagt. Tummarna loss nu och börja tvätta!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0