Flyttat

Jamen, då har man flyttat också. Vid två i fredags ringde vi tantan på MKB och frågade vafan som hände med lägenheten, eftersom hon själv sa att hon skulle höra av sig torsdag/fredag. Jodå, den var klar men hon verkade inte ha några planer på att ringa och berätta det för mig. Halv fyra hämtade vi nycklarna och sen städade jag och syster här på kvällen. Jävla damm överallt efter renoveringen :( I lördags stack vi och köpte säng och flyttade allt jävla skit hit. Nu finns det en säng att sova i, en soffa att sitta i, en tv att titta på och ett soffbord att ha fötterna på. Haha :p Jag har aldrig tagit mig själv för en "ordning och reda" person, men sen i fredags har jag fan haft dammsugaren framme ungefär 20 gånger, tvättat golvet typ 5, och tvättat fönster. Det är inte så lönt egentligen, att hålla på och städa och ha sig, när allt fortfarande är i lådor. Ska iväg nästa vecka och köpa byråer så jag blir nöjd och glad och kan få ordning på mina kläder. Oh, och fler klädhängare! :O Jösses...

Min kära hund har börjat fälla som en gris också. Eller ja, det har han väl gjort i en vecka eller så. Känns som att han inte hinner sluta fälla förrän han börjar igen. Håller på att bli galen på allt hundhår som är PRECIS överallt; i munnen, i halsen, på kläderna, i badkaret.. blö. Glömmer borsten gör jag också. Såklart.

Aja, nu ska jag lägga mig och kolla på Sex and the city-filmen, se om den är nåt bra :o
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0