Genarp

Jag fick en plats till långritten till Genarp, nu på lördag. Så himla skoj :D Första året jag red med, då hade jag knappt ridit något alls. Lite i skogen med Thunder typ. Dagen efter skulle vi åka till Turkiet, och hela veckan gick jag som en kryppling. Fick rulla ur sängen på morgonen, och efter flygresan hade kroppen fastnat i samma position som jag satt i flygstolen. Förra året mådde jag mycket bättre, med undantag för lite skav i röven :s

Nu har jag shoppat alltför mycket på alldeles för få dagar. Men det är så jäkla roligt! :o Nu ska jag dock hålla mig undan från affärer ett tag. Eller ja.. de med kläder i, i alla fall. Jag måste fortfarande åka till IKEA och köpa mig en byrå. Eller två kanske, men jag kan ju börja med en. Känns så himla fattigt att inte kunna göra något med halva utrymmet i vardagsrummet, och jag har heller ingenstans att göra av min rena tvätt. Man vill ju inte gärna lägga ner den i kartongerna igen.. :s

Suck.. nu är det typ 3 veckor kvar tills jag får hem min lilla plutt. Längtar som en galning, tycker tiden går alldeles för långsamt, för ovanlighetens skull.. Annars går den ju alltid så himla fort, men inte nu nä.

Ska se om det blir en tur till IKEA sen, köpa en byrå dådå, och en ordentlig taklampa till sovrummet. Så har jag något att pyssla med ikväll när hjärtat är och jobbar :o

Nu måste jag dock kila iväg och kissa :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0