I am a meckar-brud

Haha, igår hjälpte jag hjärtat att bygga ihop sin cross igen. Har fortfarande inte förstått varför han pillade sönder den, men skit i det :o Det var skoj att pyssla i alla fall. Mindre skoj var det ju att klockan hann bli 23.30 innan vi var klara. Före meckandet var vi i Trellehulla hos Pär, lagade lite mat och åt. Jag blev kidnappad av lilla Filippa ungefär samma sekund vi kom körande. Sen skulle det lekas frisör och grejer, och jag blev väl av med typ hälften av mitt hår tack vare hennes (o)ömma behandling.

Ikväll är det dags för cross körning på sturup igen. Tänkte se om jag på någon vänster kunde låna systers nya kamera. Det är ju trots allt ett privilegium som storasyster; allt hennes är mitt, haha :p Nä, men vi får se. Annars får jag nöja mig med min egen halvfattiga kamera. Och så ska jag vara barnvakt till Filippa också, så Päran kan köra lite cross han också.
filippa

Och sen imorgon är det ju stundent för "lilla" Melinda. Jag protesterar ju egentligen högljutt både för Mias student i torsdags och nu hennes imorgon. Ungjävlarna växer ju upp allt för fort, jag hinner inte med. Himla orättvist faktiskt, om jag får säga det själv.

Volvon ska besiktigas på fredag, så efter det har jag en skojig bil att köra med, wuhu!
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0