I hundköpar-tankar.. igen

Ja alltså.. Ända sen jag blev kompis med Wilma, den ultrasöta rottisen där hjärtat bodde innan, så är jag störtsugen på en sån. Hon skulle vara så farlig, hon morrade på alla förutom de i familjen, en gammal polishund som skulle avlivas men som fick en andra chans. "Gå inte i närheten av henne, Andrea". Men hon var så söt så jag kunde ju inte riktigt stå emot. Hon morrade lite första gången, om det sen var på mig eller om det var för att Milton skulle vara tuff och hoppa och studsa, vet jag inte. Efter det vart vi kompisar i alla fall, klia henne på magen och hon drog iväg med mig på fältet efter en förbannad hare. Helt jäkla underbar alltså. Och nu vill jag ha en. Inte gärna en renras, känns som att man slipper de värsta ras-problemen då, med dåliga leder osv osv. Hittade ju såklart en annons på nätet nu, blandning mellan amstaff och rottis, och båda raserna är ju så söta. Jag dör snart, jag vill jag vill!

Pengar trillar in, och jag kan snart köpa mina efterlängtade byråer! :D Det får dock vänta tills nästa vecka eftersom Moa är här i helgen. Men vad vet jag, det går kanske bra med IKEA i vilket fall som helst :o

Arh, och dammsugare. Ärligt talat. Hjärtat köpte för ett tag sedan en påslös dammsugare. Himla fiffigt att slippa köpa dammsugarpåsar, och slippa springa leta efter rätt sorts påse. Enda problemet är dock att fanskapet inte fungerar! Den går igång, men thats it. Den suger inte upp nånting, inte ens de viktlösa hundhåren som yr omkring här. Håller på att bli tokig på oredan här är :(

På lördag ska jag på bio med Sara och kolla på Sex and the city! :o yay
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0