Midsommar, hund och 3G

Mhm, i fredags vart det midsommar. En "lugn" och nykter afton. För min del i alla fall. Alla andra drack, i princip, förutom hjärtats moster, men det märkte man inte. Hon gapade och skrek på dansk-svenska och det lät så roligt. Rave-fest i Berlin i juli, dit ville hon följa med för hon ville prova hur det var att ta ecstasy. Okej? I alla fall, det blev bestämt att vi åker till Berlin helgen där den 18e juli eller vad det nu är. Men jag vete fan, droger och sånt är inget som lockar en speciellt mycket..

Och i lördags vart jag och kollade valp i Helsingborg, lade även handpenning på den lille grisen. Hade först ögonen på en som var jättesöt. Så när jag satt där och klappade den lille krabaten, så kände jag hur nåt drog i mitt byxben och ville upp i knäet. Sen lämnade den "nya" hunden inte min sida alls, han sov på mina fötter, i mitt knä, åt på mina fingrar och vart allmänt go. Så han tyckte ju att jag skulle bli hans nya mamma, och hur söt den här andre valpen än var, så klickade vi inte på samma sätt. Vecka 29 ska han hämtas, han är skitsöt :D


I en vecka nu har jag snyltat på någons oskyddade trådlösa internet, men igårkväll slutade det funka. Vet fan inte vad som hände där, men idag for jag i alla fall iväg till Siba och skaffade mig mobilt bredband från 3. Jag har lyckats komma upp till 7,2Mbit/s, så jag är nöjd :)
Oh, och idag funkade dammsugaren igen så jag fick äntligen dammsugat! :D Känns så jävla äckligt annars, som att all ohyra kryper på en :( Köpte även en tv-bänk/bokhylla idag, så mitt humör är på 101% ungefär :p

Nu ska jag gå och pyssla med nåt annat!
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: a

gud vad roligt :D fyfan vad sööt den är !. Rottwiller? (: lr dobermann, så jävla sööt!

2008-06-22 @ 19:42:05
URL: http://annelisandell.blogg.se/
Postat av: Melinda

Vad är det för ras? Mami undrar när du ska bjuda hem oss på kaffe så vi kan se din lägenhet :)

2008-06-23 @ 09:53:13
URL: http://melindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0