Money money money

must be funny, in a rich mans world. Eller vad det nu är som sjungs. Idag blir det förhoppningsvis lite klirr i kassan, om man har tur. Jag måste köpa en säng, för jössenamn! Tantan från MKB ringde för en timme sen, och sa att all målning i lägenheten var färdig, och att golven skulle läggas på torsdag. Snickaren skulle hon försöka få dit i veckan också, så att den förhoppningsvis är klar tills på fredag. Då betyder ju detta att jag kanske kan flytta i helgen, och det hade varit förbannat bra. Dock måste ju hela lägenheten städas från golv till tak, och eftersom jag inte ville ha nån jäkla städfirma att göra jobbet så fick jag en mindre summa pengar för att jag gör det själv. Och det är ju great :) Nu får man bara hoppas på det bästa så att den faktiskt är klar på fredag också.

I helgen vart vi på sturup raceway och kollade när hjärtat körde cross. Fick ju mig en (o)fin bränna av allt springande i solen, men jag gick i alla fall inte därifrån som en blekfis. Nu krävs det dock planerad solning från min sida, för att försöka få det så jämnt som möjligt igen. Igår var vi i Skivarp och kollade när lilleman tävlade på sin cross. De är så jäkla söta de där småungarna. Så himla små på deras små maskiner som mest bara väsnas. Ninas mor blev överförtjust i Milton och ville ha numret till dom jag köpte honom av, för att försöka få tag i en egen. Hade varit kul med ett syskon till honom ju :o

Ska ta och lulla vidare nu, försöka göra så lite som möjligt :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0