Ny spis och grejer

Olala :o Jag hann knappt vakna imorse förrän kilarna som ska sätta in ny spis, kyl/frys och vask, kom :o Nu springer de här och skitar ner min lilla lägenhet :( Men nya och fina saker får jag i alla fall, och jag kan ju alltid städa efteråt ändå :D Hade i vilket fall som helst tänk tvätta golven, så det gör inte så mycket. Frågan är bara hur lång tid det kommer ta.. lite tråkigt att bara sitta begränsad i vardagsrummet. Får lite dåligt samvete av att inte hjälpa till :s

Igår så var jag på Center Syd med mamma och lillasyster. Köpte ett par jeans på Gina Triot och två linnen från H&M. Jag hade inte riktigt min rätta spirit inne. Eller det hade jag ju, men att handla med mamma gör allt jobbigare :p (inget illa menat!). Senare på dan åkte jag och Sara till Mobilia, och där blev det handlat en ny plånbok (dock en vit..) och en ny väska. Yes! Så jävla stor att jag knappt hittar mina saker i den :s Ska upp i stan en dag i helgen med Sara igen, och fortsätta hennes jakt på jacka :p Ska se om jag inte köper de andra jeansen då också, måste prova en annan storlek bara.

Oh, och så bestämde vi att vi ska börja träna nästa vecka. Helt seriöst. Får se hur länge vi orkar hålla oss helt seriösa. Det kanske går över till nästa vecka :p

Har lite problem att bestämma mig för om jag ska åka med till Tyskland den 18e eller inte. Det är samma helg vi skulle hämta lille Max. Tror i och för sig inte att det gör något om vi hämtar honom på måndagen istället, men det är mest det att jag vill ha hem honom så fort det bara går! :o Sen å andra sidan så är det sista gången på länge man kan komma iväg sådär, Milton kan man alltid hitta passning till. Även om mamma av någon anledning ibland är helt motvillig, men det blir värre om det kommer en valp också. Det hade hon aldrig gått med på. Jaja, jag får väl tänka på det lite till. Ta mig en funderare :p

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0