Otålig!

Arh, jag vill ha hem bebben nu! Robin frågade nyss om det inte blir fler hundar, "jo det kommer en om fyra veckor" och allihop blev helt till sig. Milton har charmat röven av varenda kotte som har kommit i hans närhet :p Ska se om uppfödaren inte kan skicka lite bilder på den lille nye :o

Sitter och kollar på American Idol nu. Har haft folk här hemma sen åtta ikväll, ett jäkla liv. Kusin-vitamin är så himla rolig. Äntligen börjar han lossna, och har slutat vara så butter. Nu vågar jag till och med prata med honom :p Diskuterar koranen och bibeln och grejer, det blir sådana livliga jäkla diskussioner.

På lördag ska vi till Hörby och kolla på traktorpulling. Vafan är det liksom?! En liten stadsjänta som mig, hur ska jag kunna veta det? Hihi ^^

Ah, ett kort och mellantråkigt inlägg. Sitter och väntar på att maten ska komma nu :p
Oh, såg ett fett sjukt klipp på youtube ikväll! :O Ska se om jag hittar det igen...
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Melinda

Så du har redan haft folk men inte oss? :o Vilken stil! (hihi ^^,)

2008-06-25 @ 01:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0