Te och förkylning..

mitt i denna jävla värmen? Jo men visst,  jag har åkt på en jävla förkylning. Började med att jag en dag vaknade och det sved lite i halsen. Dagen efter kunde jag knappt prata eller svälja. I lördags hade jag säkert feber, och vart allmänt döende, mest förkyld i näsan typ. Sen igår vaknade jag och då gjorde halsen mördande ont. Idag har det bara fortsatt med en jävla massa hosta, det är fan inte klokt alltså. Har hostat så mycket att hela bröstkorgen värker. Och te dricker jag för det gör min hals så mycket bättre. Faktiskt. Nackdelen här är ju att man blir rätt varm av te, och det är det sista man vill vara i denna värmen. Plus att jag inte kan andas normalt så man springer fan runt som en idiot och flåsar och har sig. Folk måste tro att man har rymt från hemmet eller nåt.

Sitter i trädgården nu med min kära lilla dator, mysigtmysigt :) Försöker, samtidigt som jag bloggar, hålla ett öga på min lilla Milton. Han älskar att gräva i allt han kommer åt. Gräsmattor eller rabatter. Eller som igår, när han grävde i påsen med jord som pappa hade köpt. Hälften av innehållet grävde han ut mitt på gräsmattan.

Hela dan idag har jag gått och väntat på att tantan från mkb ska höra av sig, men icke. Är så otålig i väntan på att lägenheten ska bli klar. Hyran är betald så jag ska egentligen ha mina nycklar nu! Men det spelar ingen roll egentligen, det sitter ett annat lås på, till gubbarna.

Oh och i lördags köpte jag en bil! En volvo 850, hihi :p Hjärtat är så glad, äntligen har han en bil att pyssla med och styla och ha sig. Ska man tro honom så kommer den bli fett cool :o

Aja, nu ska jag iväg och hjälpa honom att vattna blommor och buskar, haha :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0