Underbara, underbara sommar

Det här med att packa inför flytten ni vet... alltså, det gick ju som det gick. Lyckades packa ner det sista av mina tjocka tröjor i en kartong, så det får jag väl skryta med. Sen kom det till mina böcker.. typ den tredjedel av alla böcker, som är här hemma. Det låg redan en del i sådana där förvaringslådor från coop, så jag tog istället en till tom sådan och packade ner resten av böckerna där. Alla andra böcker ligger i en sopsäck i ett förråd på shurgaard. Yes box, inga böcker tas fram förrän jag skaffat mig en bokhylla! I vilket fall som.. jag lyckades faktiskt tvätta rent mina kläder. Eller okej, mina jeans. Dock har jag ingen ledig kartong över för dom just nu, så det får ju vänta. Fan, lika bra att ta lite åt gången när det väl är dags, känns det som. Jag blir bara så stressad och springer omkring och får inte något gjort.

Idag har jag varit ute på Sturup Raceway och kollat när hjärtat kört cross. Idag var han lite duktigare faktiskt :p Men det är som man säger; övning ger färdighet. Sen kom Mr Italian och skulle köra sin fiddy. Det gjorde han i ett par varv, sen gick något sönder. Päran var i Skivarp på tävling så han får jag inte träffa förrän imorgon. Och lilla Filippa, min låtsas-dotter, haha :p
Oh, jag åkte själv cross idag ju! Mes som jag är så vågade jag inte köra själv, så jag åkte bak på när hjärtat körde. Satan ta mig vilken jävla galen maskin, det gick ju dödsfort! :D Inte som en mc, inte på långa vägar, men det gick ändå foooooort..! <3
Fick en nice och efterlängtad bonnabränna idag också. Brände mig som fan alltså, hallå danska flaggan! Har ju jobbat så hårt med att få en jämn bränna utan en massa onödiga linjer, men det sket sig. Härligt väder är det i alla fall, så jag ska inte klaga :)

Nu sitter jag här hemma och lullar. Ska till Skivarp imorgon och heja på lilleman när han tävlar. Ungen kom 4:a av 21 startande, och han är inte mer än 8 år. Skitduktig ju :o

Jaja, ska ta och lägga mig nu hade jag tänkt.
pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0