Cruise i Ystad

Alltså.. Igår var det lite problem att komma på vad vi skulle göra på kvällen. Det var inte lönt att åka till Helsingborg eftersom de flesta åkte till Halmstad på bilträff. Efter mycket om och men så bestämdes det att vi skulle åka ner till Ystad och kolla på alla jenkare. Jösses, de gamla bilarna är sååå fina. Där körde de längs gatorna, en del lät mer än andra, och de var så fina. Sen, är det ju folket. Jag trodde ärligt talat att sånt bara fanns på tv. Hjärtat ringde Muffe och frågade om han hade öl; "Andrea sa att hade hon vetat att det var så jävla flottigt och jävligt hade hon supit sig redlös, hon trodde bara sånt fanns på film", och det garvade dom åt. När vi väl hittat till Muffe & Co, så står han och får på flabben. Han som verkar så go :(
Jaja, i alla fall, folket.. Tänk er den här förbannade hårpermanenten á la Lily & Sussi, och lägg till en blondering med utväxt, jeansjacka med uppkavlade ärmar (eller en skjorta för er som hellre vill det), flottiga jeans, cowboyhatt och ca 50 kilos övervikt. MINST. Fulla som alikor hela högen, sminkade som luder, och ett par timmar senare full rajtan tajtan i skogen. Så jäkla vidrigt. Jag kände riktigt hur mitt humör sjönk när jag såg det. Hjärtat hade roligt åt mig, men märkte att det verkligen inte var något för mig, så vi körde hem igen :) <3

Helgen försvinner förbi alldeles för fort. Tiden går alldeles för fort, rent generellt. För inte alls längesen var det jul, och nu sitter man här och blir stressad över julhelgen som komma skall. Visserligen behöver man ju inte planera så långt i förväg, men kom igen, 5½ månad har redan passerat av året, det är halva tiden :o Man blir ju bara äldre :(

Jag hoppas så att jag får lägenheten, jag hade blivit superglad! Och den hade blivit så fint inredd, så mysigt och hemtrevligt :)

Grilla ikväll, smarrigt värre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0