Lägenhet och sånt

Kollade på lägenhet i onsdags, på Augustenborg. Den var ju inte i toppskick men de renoverar den, så får man den som man själv vill ha den :) Kreditupplysning och lite annan info som de behöver håller de på att samla nu, så jag hoppas på bra besked inom kort :o

Igår skulle vi då åka T's bil till Helsinborg och kolla när de körde där, plus att han själv skulle prova på bilen lite nu inför Emmaboda nästa helg. I alla fall så ringer hjärtat halv nio och säger att jag inte behöver stressa för bilen har gått sönder. Igen. Jävla fattigt mög.
Och i onsdags var vi på banan nere i oljehamnen och kollade. Värstinbilarna kom ju inte förrän senare och då var det dags att åka hem. Men fort som faaan gick det, herregud :o

Åkte och hyrde film igår istället, med hjärtat och den lilla. Hon är så rolig :) Var trött som fan. Ska till stallet idag, så hon kan få rida lite, sen åker vi till Helsingborg ikväll. Utan värstingbilen dock, vi får nöja oss med cabben :p

Blev av med Milton igår. Letade överallt, tittade snabbt ut i trädgården men ingen hund där. När jag letat genom hela huset så fick jag ta trädgården igen, och där låg han. Under bordet i skuggan helt utslagen. Min lilla ögonsten, får så dåligt samvete för att jag inte kan hjälpa honom att få det svalare :( Nu sprang han ut där direkt när vi vaknade, och han är nog fortfarande där ute och busar :p

Kommentarer
Postat av: anneli

Kika gärna in på min blogg och tyck till om vem som bar klänningen bäst mellan JoJo och Megan Fox :)

2008-05-10 @ 10:52:03
URL: http://annelilinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0