Pirr i magen

Hah, av två anledningar faktiskt. Ett är pga hjärtat, fortfarande. Han är så himla go <3 Sen är det ju lägenheten. Körde förbi där idag och såg en massa vitklädda gubbar springa omkring där inne, vilket betyder att de håller på att renovera lägenheten för fullt. Fick även reda på att en av väggarna i lägenheten vart dålig så de fick riva den. Dock skulle den vara färdig imorgon. Väggen då. Lägenheten påstår MKB-kvinnan vara färdig för inflyttning till månadsskiftet. Vi får väl se. Spännande är det i alla fall :D Handla massa fina möbler och lampor och pyssel och grejer.

I slutet av juni får jag reda på om jag kommit in på skolan. Hoppas att jag har sån tur faktiskt. Känner att jag är redo att läsa nu. På riktigt :p

Helgen som kommer ska vi iväg och köra cross, och kolla på dragracing tävlingar nere i hamnen. Fast ja, Jag ska ju inte riktigt köra cross, hur mycket folk än tjatar. Det hade däremot varit lite roligt att prova på, men vi får se :p Och tydligen är det monsterbilar som ska tävla i helgen. Ska se om jag orkar bekymra mig med att få med kameran dit.

GE MIG MIN LÄGENHET! :o
pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0