Skogsmulle

I fredags åkte vi till Emmaboda. Bilen gick sönder igen så det bev inte av att T körde något. Klämde istället in 5 pers i en liten nissan micra och 3 i cabben och gav oss iväg. Vi hade gps men inte en chans att vi skulle lita på den, den tog oss ju bara på fel håll. Så vi yrade runt i Smålands skogar och hade oss. Efter att vi stannat för kissepaus andra gången så satte jag igång med min cider tillsammans med stoffe och hans pilsner som satt där bak. Sen jävlar östes det på musik med dunka dunka och vi fick stanna ungefär 5 gånger till för att jag inte skulle kissa på mig. Stackars bilister :p Heidi fick ju också stanna och låta hennes resenärer kissa. Efter alldeles för många timmars bilkörning så kom vi rätt, men då fick vi inte köra längre, utan parkera i kön med bilar. Fram kom grillarna och spriten sen vart festen i full gång. Folk tyckte att jag var larmad utav bara fan, men det håller jag inte med om. 03.30 fick jag nog och satte mig i bilen, ålade mig i sovsäcken och slocknade. Satt fan som en jävla larv där i framsätet. 06.30 blev vi väckta av ordningsvakterna, då var det dags att köra in på området. Under lördagens gång blev det ungefär 5 vändor till bilen för att sova lite. Annars var det en trevlig dag. Inte så många dundersnabba bilar som körde, men det var ändå okej. En bil började brinna på banan :p Och sen stod en och brann på parkeringen. Oh jösses, och alla utställningsbilar! Så jävla coola dom var, helt sanslöst. Var helt uppe i varv när jag sprang och kollade på dom så jag glömde fota :(

Fick för övrigt lägenheten. Yes! Ska betala hyran för juni månad så jag kan få nycklarna. Och så ska jag på något sätt komma fram till vilka färger jag vill ha där så de kan sätta igång och renovera skiten också. Så himla svårt när det är så många färger att välja på bara :( Fast badrummet ska vara blått i alla fall. Och jag har hittat 3 olika röda färger till fondväggen i sovrummet, så jag är på rätt väg åtminstonde :p Usch, den kommer bli fin.
Nu ska jag fortsätta lulla runt med mina färger, och kolla möbler. Go IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0