Svartsjuka

Ja, en karl i min närhet har visat sig vara himla svartsjuk av sig. Denna karl är då min lilla Milton. Så fort man ligger och pussas eller kramas med hjärtat så kommer han och tränger sig upp i sängen fast han inte får vara där. Så jag ligger och kelar lite med honom på golvet och han rullar över på rygg och njuter. När jag sen vänder mig om igen så är han där och klänger. Han är så jäkla jobbig när han håller på :( Men han är ju sötast i världen. Nu ligger jag i sängen med datorn i knäet och en hund på bröstkorgen samt över min ena arm, vilket gör att det är aningen svårt att skriva, plus att det känns som att armen håller på att somna.

Igår vart det ridning och jag fick välja först (yay). Hade inte den blekaste aning om vem jag skulle ta så Linn tyckte att jag skulle prova på Varo, vilket jag gjorde. Vilken underbaring :p Helt jävla enkel och okomplicerad. Han måste jag ha fler gånger :o

Oh just det ja, betalde hyran igår. Min första :p Nu hoppas jag bara på att lägenheten blir klar så fort det bara går. Springer runt och köper smågrejer till den hela tiden eftersom jag inte har plats att förvara köksmöbler eller soffor nånstans :p Men nu börjar även mina små utrymmen sina, nu måste det över till lägenheten! Och så köpte jag en fleecefilt med svenska flaggan. Man måste ju heja på sitt land på nån vänster nu med fotbolls-EM och allt. Ska se om jag kan hitta en dansk filt också, till hjärtat. Det hade varit fräsigt. Annars får han fan nöja sig med en dansk pappersflagga, haha.

Argh, har så himla tråkigt i väntan på jobb. Eller ja, hellre sitter jag ju här än att jag jobbar på det skitstället, menmen. Personalmöte klockan 14 idag så det blir väl inte en så himla lång arbetsdag.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0