Tidsfördriv

Ska inte köra till jobb förrän om typ 20 minuter. Är irriterad som fan, och lite lagom stressad. För 5 månader sen sa jag till chef 1 att jag inte ville jobba nåt mer i stallet, för jag känner inte för att joba 6 dagar i veckan, plus att min rygg inte pallar. "Ja, vi ska ha ett möte" är allt jag får till svar. Nu på söndag har jag då stalltjänst plus att jag ska sitta i domartornet, så det är ett fedeproblem för det går inte. Tänkte att jag skulle byta stalldag med Jessica men får inte tag i henne, och kan ju inte direkt påstå att jag är så intresserad av att stiga upp 06 på lördag också. Skulle vara för Madde i så fall :p Men jag är så förbannat trött och sliten att jag behöver helgen till att sova ut. Jaja, egentligen kan jag ju ta och skita i det, för jag har inte skrivit på nåt om att jag ska jobba där ändå så. Det är fan inte min uppgift att springa och leta världen över efter nån som ska jobba istället för mig. Har jag sagt att jag inte kan jobba, så får hon leta upp nån.

Och som vanligt om morgnarna så får jag ett sms där det står att jag ska komma en kvart senare, eller tjugo minuter eller vad fan som helst. Kvart över sju skulle jag hämtat min otacksamma jävla arbetskamrat idag, det har nu blivit ändrat till kvart över åtta. Blir fan så jävla lack, hade kunnat sova en hel timme till ffs!
Mäks det att jag är på dåligt humör? :p

Stressad som jag är om dagarna, så glömde jag helt bort att anmäla mig till Genarps-ritten igår. Hoppas där är platser kvar när jag är där ute ikväll.

Var och beställde färger och golv till min lägenhet i måndags, så de vet hur jag vill ha den. Nu hoppas jag bara att de sätter igång och renoverar den så fort som möjligt, för jag vill flytta! :o Sen, om jag dessutom ska betala hyran för hela juni månad så vill jag gärna kunna bo där från den 1 juni också. Blir den inte inflyttningsklar tills dess, så tänker jag inte betala hela hyran. Det slutar nog med att jag får vänta ett par veckor dock :( Den kommer bli så mysig!

Ska väl gå och försöka klämma i mig lite frukost. Borde väl gå att behålla det nu när jag varit vaken i 1½ timme.

Fan, är dagens ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0