Ute på vischan

Helgen som gick spenderade jag mest i Åstorp, av alla ställen i hela universum. A's tjej fyllde år i måndags, så förra torsdagen kidnappade han hennes sönderrostade bil, lackade om den och gjorde den skiiitfin. Den såg ut som ny. All rost var väck, och den vita lacken skimmrade svagt rosa i ljuset. Jag var skitduktig och drog kablar och grejer, hjärtat var helt impad. "Det är sånthär som får mig att fastna ännu mer för dig", hihi. Fjollig som jag är, men glad blev jag :p

Ja, annars då.. dragracing banan i malmö öppnar idag, om jag förstod det rätt. Ska ner och kolla senare ikväll, efter ridningen. Kanske kommer T också, med sin dunderbil. Har jag tur får jag känna av alla ~700 hästkrafter idag, tjojho :D

Två gånger har jag legat i solariet, på en vecka, och en dag har jag kört med caben nere. Det var INTE solariet som gav mig mest färg alltså. Den dagen jag spenderade i bilen utan tak, gav mig jättemycket färg :o Kan ju nästan kalla mig brun nu :o Nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0