En liiten liten kamphund

Haha, Milton är så jävla underbar. Var i verkstan tidigare ikväll, försökte få Audin på hjulen igen men det gick inte så bra. Förhoppningsvis hittar vi en generator i helgen så att den kan fungera ordentligt :) I alla fall, så var där två andra killar, de som ska köra drifting i helgen.. släppte ut Milton så han skulle få springa av sig lite grann, och han tydde sig Genast till båda dessa killar! Jag blev så jädrans chockad! :O Alltid annars är han alltid så försiktig och avvaktande, och lite blyg. Vill helst inte gå fram och nosa utan håller sig till mig. Men nu, inte ett spår av denna osäkerhet, han lekte för kung å fosterland med båda två, som Såklart blev ihjälcharmade. Den ena killen menade på att "jamen, han känner på sig att vi är bra killar! ;)". Jovisst, det är lille Päran också men honom ville han inte heller hälsa på. Försöker få upp hans självförtroende lite, så vi kampar lite med honom :p Han är så jävla rolig. Fast idag råkade han få tag i min hand istället för leksaken så jag har ett fint blått litet bitmärke där nu :o

Har ägnat ett par timmar åt pluggandet nu, och lite fler timmar innan idag. Är så tankspridd och har verkligen skitsvårt för att koncentrera mig. Inte hjälper det att jag har dessa jävla glasögonen heller. Kan inte se ordentligt neråt pga bågens undersida som gör att kanten reflekterar ljuset från lampan, så varje gång jag tittar ner, måste jag titta nedanför kanten (alltså utanför glasögonen) och då ser jag heller ingenting för att.. ja, jag har dålig syn därav glasögonen. På måndag är det fyra veckor sen jag lämnade in mina andra brillor och de är fortfarande inte klara. Vafan är det för stil?! "Det tar nog två veckor, max", jovisst. Aja, får plugga hela dan imorgon, sen vetefan när jag ska hinna med resten. Rida och sova på lördag, förmodligen en tur till skroten också. Sen ska det pysslas och donas och vid sju bär det iväg till paaartyparty! På söndag kan jag nog plugga lite när vi är i Halmstad, om vi nu åker dit.

Ja, lite mer plugg sen får jag fan sova. Mina ögon svider som fan.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0