En liten sammanfattning av helgen

I fredags var jag och red en liten runda med Nathalie och Prymeno. Rocky var himla stirrig tyckte jag, mer än vanligt. Jag var helt slut när vi kom tillbaka :p Sen åkte jag runt lite med hjärtat, de sista timmarna på hans jobbdag. Efter det tyckte vi att vi skulle åka till Danmark. Eller A var sugen på det, så varför inte hänga på liksom? Och det gjorde vi, jag åkte med A, yay. I tunneln körde han i 200km/h, och då kunde han gett mer men det är lite risky så han stannade där. Det gick som satan, och då går bilen ändå inte som den ska. Iaf, väl framme så visade det sig vara himla halt, så det blev tyvärr inte så mycket kört. Vi körde en sträcka, och då gasade han på lite försiktigt tills han kände att han fick grepp sen gasade han lite mer. "Fint, vi har fäste" kändes det som och vips! så släppte hela bakkärran och vi fick lite sladd. Vi bestämde oss för att åka in till Köpenhamn och KFC istället och på vägen in snackade vi rätt så mycket. Det är en jävla snäll människa alltså. Det går ju fan inte att höra något när man kör för fort i den bilen då all inredning är väck, men när vi höll 50-70km/h så gick det ändå att höra vad man sa. Det var lite småtrevligt :)
På lördagen begav vi oss över igen, men det var samma visa då så det blev lite lite körande och sen KFC :p Dock inget åkande i A's bil då hans bror var med.

Idag jobbade jag, värsta jävla tävlingsdagen nånsin känns det som. Lottning var det, och det märks direkt hur lite folk egentligen kan rida när det kommer till kritan. Jag är inte någon som ska kritisera, men rider man bara samma häst hela tiden så fastnar man i det och när det då blir dags å byta häst så går det lite knackigt.
Sen när jag slutat jobba så åkte vi till A och störde honom lite, skulle iväg å hämta en moppe som han hade färdig. Efter det åkte vi iväg så karlarna kunde köra go kart medans jag tittade på.

Nu sitter jag här och gör allt annat än det jag ska, vilket är min analys. Håller på å skriva in den på datorn nu, har fyra timmar kvar innan den ska vara inne. Sen ska jag iväg till Eslöv på tisdag å göra tenta. Blö :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0