Female intuition

Låt mig börja med att tacka whoever som skapade oss, och gav oss den berömda kvinnliga intuitionen. Utan den vet jag inte vad jag hade gjort, men den är så jävla rolig. Ända sedan, ja rätt långt tillbaka har jag haft dessa små känningar. Det går inte riktigt att sätta fingret på vad det är, det bara är där och känns. Så för ett litet tag sedan bestämde jag mig för att ta reda på om min intuition försökte dra mig vid näsan, eller om den faktiskt hade rätt. Nu, idag bekräftades det. It was right!! Jag vill veta EN gång då denna underbara intuiton kvinnor har, har svikit. Det var fan en fröjd, och lilla jag svävar på moln :p

En annan mindre moln-svävande sak är vår jävla granne. För ett tag sedan stötte jag på honom när han var hemom från en fest, för att gå ut med hunden. Hunden var kanske 6-7 månader då, han är 8 månader nu. I vilket fall som helst hade hunden varit ensam i tre timmar vid detta tillfälle, och i tre timmar hade han även suttit och ylat och skällt om vartannat. Grannen hörde honom i trappen och frågade mig om han hållt på så hela kvällen. "Ja, det har han, det gör han alltid när han är själv". Detta gick dock inte in i hans huvud, och nu (01.38) sitter det en jävla grand danois och skäller och ylar. Och det är inte precis tyst heller... varför kan de inte bara tränat hunden ordentligt från början, med att vara ensam hemma? Han har från FÖRSTA gånen ylat och skällt såfort han blivit lämnad ensam, det värker verkligen i mitt hjärta :(

Gah! Efter att ha pratat i telefon i 20 minuter, och endast använt sig av högerarmen, har gjort att min kära bicep är helt fucked up. Det är som att den har låst sig i den position den hamnar i när man böjer armen. Det gör alltså skiiiiitont :(

Och idag red jag. Valde rätt så långt ner,  och då valde jag lille Zorro. Det gick finemang! Lousie berömde mig till och med *stolt* Jag menade på att "jamen.. han är helt.. enkel, okomplicerad" varpå hon skrattade och sa att det är fan inte många som tycker det. Nähä :p Sen hoppade jag Rocky ett par timmar senare, rent mör från ridningen klockan fem. Men efter ett par experttips från Nädalie, så gick det faktiskt bättre. Jag lyckades använda mina allra sista krafter åt att hoppa, tjoho :D
Nu ska jag väl försöka sova lite. Fast jag känner mig jääävla speedad alltså. Bestämde mig för å bara dricka vatten idag, kanske är det nåt i vattnet? :o Suck, och så måste jag plugga imorgon. På riktigt.
Pusshaj

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vad, vad, vad? Jag är nyfiken :o Skriv ut allt :( hihi

2008-11-13 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0