Lilla Ellas dag

Idag fyller, den inte full så lilla, Ella 19 år. Vilket betyder att jag är en gammal kärring :o Tiden går rent för fort, som konstaterats så många gånger tidigare. Vart fan blir den av liksom?

Funderade ett tag i helgen, på att skita i att lämna in mina små arbetsuppgifter. Var ute å flängde hela lördagen, söp som en idiot på kvällen och natten och var förbannat bakis hela söndagen. Blev inte människa igen förrän vid 19-tiden, och då hade jag ändå varit ute och ränt hela dagen nästan.Förutom min vilopaus på tre timmar någon gång mitt på dagen :p I alla fall, så kom vi hem vid 19-tiden och då satte jag mig och började skriva ihop mina uppgifter. Hade fortfarande en metafor att skriva om. Ca 23.45 var jag klar och hade skickat in båda uppgifterna, idag kommer mailet och säger att hela skiten är godkänt. WTF liksom, är jag såå smart att jag klarar av att få ihop godkända arbeten, som jag anser är slafsiga och hafsiga eller är det softis-lärare man har? Samma sak har det varit en gång innan också.
Nu är det iaf en mindre uppgift på g, och efter den är det en fedejävel till uppgift. Men där är ett par dagar att få den klar på iaf.

Igår åkte vi och meckade bil, blev färdiga mitt i natten och då hade jag sovit lite grann :p Vet fan inte vad som gick snett, men det var väl kassa fjäderben eller något. Pengar rullar in iaf, men det behövs mer!

Ska på kalas ikväll då ju, men innan dess ska jag till Danmark och hämta grejer. Om bara människan kunde bli färdig nångång! :o Och appropå färdig.. Igår var det 4 veckor sen jag lämnade in mina glasögon för att få glaset bytt. Igår 17.46, 14 minuter före stängning, får jag ett sms att mina glasögon nu är färdiga. Jävla sölkorvar, fet chans att jag skulle hinna hämta dom då. Tveksamt om jag hinner hämta dom ens idag :(

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0