Party on!

Alltså, nu har jag varit taggad på utgång ända sen i lördags, då jag blev berusad av misstag. JÄVLIGT goda cider :p Ett flak sådant anländer hit på lördag, då jag ska spela musik för mig själv å pyssla å dona. Kanske kommer Sara förbi också, sen bär det av till Sissel <3 Där blir det tacos och supande utav bara fan, följt av Etagé, wuhu! Där är så jävla ball :o
Var på Mobilia idag med Sara. Såklart fann jag en tunika jag bara mååååste ha! Den inhandlas imorgon. Och överallt finns det så mycket blingbling. Hittade Coolaste skorna idag, helt silvriga :p Feta å ha på nyår, haha. Nä, men skor har jag så det räcker å blir över. Imorgon blir det faktiskt bara tunikan, och kanske en vettig bh att ha under. Vet fasen vart mina strapless har blitt av :s

Får plugga stenhårt då deadlinen för arbetena är på söndag. Tror ni jag har pluggat så mycket? Har ca 85 sidor kvar att läsa, skriva en analys av det jag har läst, på ca 4 sidor, och sen ska jag göra en mindre uppgift till. Men det går fort att läsa, det ska inte va några problem. På söndan sen åker vi nog till Halmstad och kollar på drifting. Ska vara där uppe 11 på morgonen, så jag vet en som kommer vara förbannat jävla bakis. Men skit i det.

Ska ta och läsa lite nu, kolla Frasier och sen sova.
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0