Sociologisk Organisationsteori

Det är vad den nya kursen heter. Tre böcker har jag fått beställa, kostade mig tusen spänn. Förra kursen använde jag bara ena boken, helt jävla värdelöst att säga till studenterna att köpa båda två, när det bara är den ena som står i fokus. Fast det kan ju vara bra att ha å läsa i ändå. Nu har jag iaf gett mig in på första arbetsuppgiften vilken innebär att vi ska läsa hela första boken på 116 sidor (visst, inte så himla mycket) sen ska vi välja ut tre organisationsteorier, diskutera styrkor och svagheter osvosv, och detta ska vara på 2-3 sidor. And it's to be done by friday. Wtf liksom, läsa som en jäkla galning :o Men läraren verkar dock vara lite flummig, hon har satt ut två olika slutdatum på denna uppgiften, så man undrar ju vilken det är som stämmer :s

Inatt är det presidentval i Usa, och jag hejar på Obama. Den med sundast åsikter, och det kan göra Usa gott med en färgad president. Kanske kan man se förändringar till det bättre inom kort :o

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Eller vad dagen har vet jag redan; plugg, men vad kvällen har att bjuda på, återstår att se :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0