Time flies by

Det är ett uttalande som inte stämmer för min del. Inte just idag i alla fall. Hade tänkt att jag skulle börja plugga på nästa uppgift lite grann idag, men jag satt hela jävla helgen med förra, så jag tänkte unna mig en dags ledighet idag :) Med den nya uppgiften har jag gott om tid på mig, ända till den 23 november! :o Det är fan en hel eternity.

I fredags var vi 7 st på Downtown å käkade lite. A ringde och frågade om vi skulle kolla på film, "visst vi ska bara sticka iväg och äta lite först". Mm, så A kom förbi och vi körde iväg. När dom stängde 01 fick vi gå därifrån och då var det lite för sent att sätta igång en två timmar lång film, alla vart redan helt trötta. På lördagen red vi lite grann, först Moa och sen jag. Så kom Jonas å Becky förbi för att mecka lite bil. Vi åkte till Biltema, sen när vi kom tillbaka fick jag vara tråkig å plugga lite medans de andra kikade på lite tv. Stack sen ut och åt med A igen, blev lite småsent så vi lade oss när vi kom hem.
Igår jobbade jag några timmar, blev lite kall av å sitta i ridhuset 5 timmar, och fick ont som fasen i handen. När jag sen slutat så åkte vi hem och åt hos kära lilla mamma å pappa. Det vart jäkla smarrigt alltså. Sen körde vi hem Moa, och så kom A på kvällen. Kollade på Death Race 2000 eller vafasen den nu hette, och 2 fast 2 furious sen var det läggdags :)

Sitter nu här och läser kurskamraters gnäll på forumet. Eller en kurskamrat är det, rättare sagt. Blir lide irriterad för hon verkar inte förstå så mycket, och själv förstår man inte vad hon skriver med hennes småknackiga svenska. Var tvungen att svara med ett klockrent inlägg, men jag tvivlar på att det får henne att bli tyst :o

Den 14e november öppnar julmarknaden på Tivoli. Can't wait! Det ska bli jäkla mysigt att promenera omkring där och äta gott :D
Nu ska jag smörja mina torra jäkla händer, och kolla på lite tv.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0