Vi se det snöar..

Yes box! Sara väckte mig med ett sms 06.38 imorse och sa att det snöade. Dock verkade hon inte lika glad åt det som jag, men det är helt förståeligt. Jäkla piss är det å jobba med hästar i sånt väder :o I alla fall, så gick jag upp och kikade lite, men det var mest blött. Nu har det däremot hållt på å snöa i ett par timmar tror jag, och det är så fint. Fortfarande är marken för varm för att det ska lägga sig, men jag ser inte marken från vardagsrummet. Så när jag tittar ut genom fönstret så ser det ut som rena rama vinterlandskapet med snö på träden och massa massa vitt i luften. Hoppas där är snö på gräset i alla fall, så Milton kan leka lite. Han var så jäkla söt när förra snön kom, alldeles överlycklig å skulle äta så mycket som möjligt av den och jaga snöbollar.
Helt plötsligt är jag på såååå mycket bättre humör. Känner mig fullständigt lugn och harmonisk. Det är så fint :)

Har nu pluggat ett par timmar, var lite för trött för å göra det igår. Har en metafor kvar att skriva om innan söndag, så jag känner mig inte så himla stressad faktiskt. Fick kommentarer till förra kursens ena analys vi gjorde, och min var "Utmärkt!", tjoho :D

Sitter och väntar på att lilla Sara ska höra av sig så vi kan åka till Mobilia och handla lite :) <3

För övrigt så tycker jag Verkligen inte om att leva i ovisshet :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0