Danmark

I fredags skulle vi åkt till Danmark egentligen, men det regnade så det blev inte av. På lördagen var det däremot fint väder så på kvällen bar det av till Danmark. Vi var där rätt tidigt så det var inte så mycket folk, vilket betydde att jag kunde åka lite i A's bil. Han har plockat ut ALLT därifrån, den har två säten och det är allt. Ingen inredning eller så, vilket gör det lite kallt. Iaf så körde han lite fram å tillbaka å man blev helt yr, så fort det gick. Benen blev helt kalla för det kändes som att allt blod pressades till huvudet istället. Det var så himla kul, så jag fortsatte att åka med i hans bil, när vi körde till det andra stället. Sen gick det ett par timmar, de körde lite och innan vi skulle åka hem kom det några danska araber och jag trodde det skulle bli slagsmål. Det löste sig i alla fall, åtminstonde för stunden, och vi körde in till Köpenhamn för att äta. Först körde vi fel då A körde ifrån oss, men sen kom vi ändå fram före honom :p Vi åt på Kentucky Fried Chicken och OH MY GOD vad gott det var!! Fyfan alltså, jag drömde nog om friterad kyckling hela natten och sen idag fick vi åka till ett KFC-wannabe i Arlöv å äta igen Det var på långa vägar inte lika gott, men det lugnade min hysteri lite grann :p
Hoppas det blir Danmark nästa helg också, då ska jag fan kränga :p

Har nu suttit några timmar för länge å pluggat, kan fan inte koncentrera mig när hjärtat sitter å kollar på tv :( Jag har dock 7 dagar på mig att få ihop den här analysen med de olika etiska teorierna, så det ska väl gå. Hoppas jag. Och så är det omtenta den 4e november, men det blir ingen "om"tenta för mig då jag inte gjorde den första gången :p Fasar lite för den, men vi får se hur det går.

Nu ska jag göra mig lite varm choklad, lägenheten är fan som en jävla igloo och jag fryser konstant. Så jävla jobbigt :(
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0