Etik

Ja, det är ju bättre än medicinsk grundkurs, men inte så himla roligt ändå. Det är däremot mycket lättare att förstå sig på, om man bara lägger manken till. Det är ett himla jobbigt språk de skriver. Och tentan får jag nog göra om, skulle inte förvåna mig för fem öre. Men skit i det, bara till att åka till lilla Eslöv den 4 november och skriva fint.

Köpte en ny bok, som var så bra att jag läste ut den på 2 dagar. Vafan är det liksom, vad ska jag nu läsa? :s Fast.. jag har en del böcker ståendes i bokhyllan som jag ännu inte läst, så jag är ju inte helt sysslolös.

Sista gången på valpkursen imorgon. Lite tråkigt tycker jag. Jag ska nog gå fortsättningskursen dock, fast med båda vovvarna :p Tar med dom varannan vecka. Kan inte skada för Milton att gå den igen. Han är rätt så duktig men han har en del problem som behövs tas itu med, och människan är verkligen bra :)
De senaste promenaderna med vovvarna har faktiskt gått jättebra. Det blir inte så mycket dragande från Felix för att han ska komma ifatt Milton, utan han lunkar på fint vid min sida. Milton går också rätt så fint fast på andra sidan, så nu är både jag, mina armar och axlar rätt så nöjda. Bara till å kämpa vidare. Orka ha en kluns som drar en överallt hela tiden :s

Ridning ikväll, hoppas jag får en lätt häst, orkar inte så mycket idag känner jag. Fast det kan å andra sidan vara bra att få arbeta lite då. Oh, och så måste jag köpa nya ridvantar då hjärtat slarvade bort mina andra :(
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0