Massa hålligång

Imorse försvann hjärtat för att försöka fixa det sista på bilen och avgasröret. Han kom hem två timmar senare och sa att det inte var lönt, att vi behövde köpa ett grenrör istället som går på ca 6000:-. Sen åkte vi iväg och lämnade tillbaka lite grejer, sen gick vi in på Volvo vid Jägersro och letade efter en lamdasond, vilken de skulle ha 1900:- för. Med ett irritera hjärta gick vi till bilen, och så tyckte jag att vi kan ju köra längs 101:an och kolla vad de har för bilar där. Sagt och gjort, vi åkte iväg. Hittade inget intressant vid första stoppet, däremot hittade vi två Audi på det andra stoppet. Den först var fyrhjulsdriven men inte så mycket krut i, plus att abs:en inte funkade. Nästa Audi var en lite mindre motor, men med turbo. Den hade även fungerande abs :p Kreditupplysning och lite snack, och nu är den vår :p Skitfin är den :D Hjärtat är glad över att ha fått en turbo, jag är glad över att ha fått en bil som FUNGERAR som den ska. Den hämtas imorgon.

Felix var vi och lämnade idag också, med sorg i hjärtat. Han ska dock följa med A till jobb, så där har han bilburen utan mellanvägg, att ligga i om dagarna. Perfekt med plats för honom där. Han får det nog bra. Kanske till och med lite bättre, man vet ju aldrig :)

Oh och igår hade hjärtat och jag stått ut med varandra i ett helt halvår. Tiden går fan apfort när man har roligt! :o
Ska jag ta å fixa till mig, sen ska vi ut å äta :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0