Motgångar, plugg och bad

Ja, igår var vår bil utlånad och kördes med i Danmark. När de var på väg hem, trillade avgasröret av. De fick stå 2 timmar mitt på motorvägen och försöka få loss skiten. Sedan fortsatte de att köra och vips! åkte en annan del av avgasröret av och fastade i underredet på bilen. Efter att återigen ha fått stå på motorvägen och försöka få loss biten, kunde de 3 timmar senare köra hem till Malmö igen.

Omtenta blir det för min del den 4 november, men det är inte hela världen. Framför allt med tanke på att jag inte ens gjorde den från början :p Allt det andra vi hittills har gjort, har jag blivit godkänd på. Tur att det bara finns IG och G :p Håller på med min jäkla analys nu, som ska vara inskickad imorgon 24.00. Finns fortfarande lite tid kvar innan den ska vara klar, så nu sitter jag mest med ett kladdigt utkast som jag ska finslipa imorgon, hade jag tänkt.

Idag red jag å Nathalie till Käglinge med Rocky och Prymeno. Rock var lika stirrig som vanligt, men lugnade sig dock när han kom till sjön. Den traskade han glatt i, och tyckte att den kunde han gott lägga sig i och började skrapa med frambenet. Dock fick han inget tillfälle att lägga sig ner, för Jag  ville inte bli blöt. Hade lite besvär att få Prymeno att gå i vattnet, för det var ju bara sååå himla läskigt :o Efter mycket om och men så gick det, och han tyckte nog tom att det var lite roligt. Blev lite trav och galopp fram och tillbaka i vattnet, utan att man själv blev så himla blöt :o

Jag får väl ta å skriva lite till på den jäkla analysen, och skicka iväg ett mail till läraren om hur den egentligen ska se ut :o
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0