Oi

Grannen åkte till Malaga igår. Eller lördags..? Sen håller han på att ge mig ett slaganfall genom att säga att han kanske ska fira nyår i New York, varpå jag tyckte att han kunde ta med mig, visa lite bra grannsämja men han va lite svårövertalad :p Och på onsdag åker kära lilla Sissel över till The Big Apple, dock för å springa nåt galet marathon men iaf. Hon ska leta efter en I <3 NY-tröja till mig, yay :D Underbara underbara älskade stad, snacka om att jag längtar tillbaka :(

Jag tror jag är på väg att bli förkyld. Började kännas lite knepigt i halsen igår, när jag vaknade imorse så kändes det av lite mer. Lite svullet och småsvidigt. Jäkla skit alltså, jag hatar å vara förkyld :(

Har kommit en liten bit på vägen med analysen nu. Med betoning på "liten", men det är iaf ett steg i rätt riktning :)

Oh, och ögonen kan jag fortfarande inte få ur skallen. Fortfarande dunderfacinerad av dom. Nästan så man skulle ta ett foto, förstora upp och sätta på väggen :p

Ska kolla lite Frasier nu, sen är det dags för Shark.
Pusshaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0