Shit maj gad

Hoppade Rocky igår för Louise, det var himla roligt faktiskt. Man är ju lite smått nybörjare, men det gick faktiskt rätt bra ändå tycker jag. Har ju aldrig hoppat honom förut så vad ska man förvänta sig liksom?

Min fakking jävla handled har börjat vara helt störd igen. Vet inte vid vilka tillfällen jag ska ha överansträngt den, men never the less, överansträngd har den blivit och nu gör det jävla ont. Fick rulla runt på golvet som en annan liten kula häromdan när jag skulle resa mig, för att jag inte kunde stödja mig på den vänstra armen, utan fick vackert rulla runt å snurra så jag kunde använda högerarmen istället. Och eftersom jag varit med om dessa "handleds-dilemman" tidigare, så är det bara en tidsfråga innan höger handled gör mer ont än den andra då den vilar, och så är vi inne i en ond cirkel. Blö.

Idag vart det löshoppning i stallet. Det var trevligt, men som vanligt inte alls mycket folk. Fattar inte varför människor blir så jävla snåla så fort det är något som inte passar dom. Plus att en del behöver lite självperspektiv eller vad fasen det nu heter, som BEHÖVER lära sig och bör gå till dessa teoripass men anser sig själv vara liite bättre än alla andra.

And please remove yourself from my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0