Ändra design?

Ja, för att det ska vara enkelt så ändrade jag till en av sidans egna mallar. Innan bloggen flyttades så gick det lätt å ändra utseende, men hur fan gör man nu? Länka mig gärna förklaringar på hur man ändrar designen på ens blogg! :o

Sitter här i sängen och försöker plugga. Är irriterad, som vanligt när Moa är här, känns det som. Inte kan man få vara ifred heller, och reflektera och gå igenom om det är något att vara irriterad för, utan då blir det tusen frågor och när man då tillslut säger vad det är som har stört en, ja då är man 'glyttig'. Wtf liksom, låt mig vara först innan du gör mig än mer irriterad. Fast den här gången var det fan befogat, man uppfostrar väl fan ungen till att lära sig vad man kan och inte kan säga till folk. Eller vad som passar sig, eller inte passar sig, rättare sagt.

Ska kila ut till stallet nu, köpa med mig en kaka till Sara som var så snäll å tog ut och in Rocky idag :D Kanske planera lite om vi skulle ut å käka lite, och snacka skit. Men nu, mest av allt, måste jag komma härifrån, och få annat att tänka på. För fan.

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0