Guess who's coming to dinner

Skönt å koppla av hjärnan med lite reggae :p Eller hur det nu stavas. Har en fråga kvar på tentan, och den ska vara inlämnad om 1½ dygn, så jag stressar inte. Fick lite huvudvärk igårkväll, sprang och letade efter alvedon men de var ju slut, så jag fick lida ända fram tills för en timme sen, när hjärtat kom hem med panodil. Tycker jag har ont i huvudet allt för ofta nu för tiden...

Får väl ta och plugga lite vanligt inför salstentan också, den är om en vecka. Vill helst inte tänka på den för jag får bara ont i magen. Imorse när jag vaknat sprang jag omkring och tänkte på "alveoler" så det är ju något som fastnat. Dock är det på den pågående tentan som frågor om dessa alveoler är, och inte på den som komma skall, så det spelade ju inte så stor roll att jag kunde det. Vet fasen knappt vad jag har pluggat inför nästa veckas tenta. Argh!

Ska koppla bort skolan i ett par timmar sen, när jag ska iväg och rida. Bytte dag som jag ska ha Rocky, från torsdag till fredag, så jag slipper bli för distraherad. Hoppning ikväll iaf, ska bli skoj :o

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0