Kalas

I fredags körde vi Godde till Helsingborg, slö dag. Blev ändå rätt så sent innan man kom hem. Åt på Falafel nr 1 när vi kom hem. Dom är så jävla trevliga där. Och av någon anledning envisas dom med att lassa upp mat till en hel armé när jag ska äta. Men det är väl så, mycket mat för lite pengar :)

Sen i lördags rände i runt i hela stan och uträttade lite ärenden. Jag lyckades även köpa mig en ny kofta, en sån som jag varit på jakt efter i ungefär hundra år. Skitmysig är den :D Efter det  åkte jag till stallet, där jag skulle rida ut med Nathalie Rocky hade väl känt detta på sig, och såg ut som en enda lerklupmp när jag kom och skulle borsta honom. En massa damm senare så skulle vi rida ut, och den nya tantan med sin unghäst följde med. Jag tyckte det blev en lugn uteritt, med tanke på hur Rocky brukar vara, men det tyckte inte dom andra :p
Sen på kvällen kom Sissel hit, sen körde vi och hämtade Nathalie och Frida innan vi körde till Sara. Där åt vi tacos och tårta. Till och med jag lyckades få i mig lite tacos, och då är det Inte min favoritmat. Dock åt jag inte tacos-skalen eller bröden, utan bara köttet och grönsakerna :p
Alla gick hem dödstidigt och vid 12 kände vi oss inte välkomna längre. Eller jo, men man kände sig lite ivägen. Jag å Sissel tog oss en taxi in till stortorget, för att besöka Etagé. Trodde ju inte att där skulle vara nåt folk redan, klockan var inte ens halv ett, men jodå. Smockat med folk blev det fort, och svettigt som fan men my god vad roligt vi hade det. Som vanligt. Man kunde nästan se hur en del kastade avundsjuka blickar på en därför att man sket i hur håret/sminket/kläderna/tuttarna såg ut, och bara hade roligt. En del borde lära sig slappna av.

Och nu sitter jag här, efter en perfekt helg och har min första tenta! Ihh! I inlämingsform visserligen, jag har ju boken till hands :p Dock hjälper inte det så mycket, för märker hon att du skrivit av boken i dina svar, så blir det massa minus.
Jaja, jag har till 24.00 imorgon på mig att bli färdig så det känns väl okej ändå. Tänkte göra hälften idag och resten imorgon så man slipper stressa ihjäl sig.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0