Lång väntan

Att sitta och vänta på att csn ska kasta ut lite pengar till en, känns som en hel evighet. Studieförsäkran fick de i slutet av förra veckan så det borde komma denna veckan. Lite tråkigt bara att sitta och vänta och inte veta exakt när de kommer :o Måste sätta igång och plugga nu, inför tentan nästa månad. Börjar känna mig stressad nu, men det är inte så mycket egentligen. Allt handlar om motivation.

Sitter och kollar lite på Frasier. Så himla rolig serie ^^

Får väl ta och göra nåt vettigt snart, innan hela dagen har försvunnit.
Pusshaj


Kommentarer
Postat av: Melinda

Om du blir medlem på deras sida med e-leg så står det exakt vilka dagar du får studiemedlet. Mitt kommer den 25e varje månad, och råkar det vara helg så fredagen innan..

2008-09-15 @ 13:37:06
Postat av: andrea

ja men jag är medlem med e-leg :o det enda det står är att den första utbetalningen är för v. 35-39, och nästa kommer v.40, men det står inge datum :o registrerade du kontonummer?

2008-09-16 @ 22:58:26
Postat av: Melinda

Nej det gjorde jag inte. Man klickade enkelt på "skaffa e-leg" och sen plötsligt hade man det :/ var inget problem alls.. går snabbt! skaffa det :)

2008-09-17 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0