Oroar ihjäl mig

Heeela natten har Felix legat i sängen och dregglat, vilket har reulterat i att mitt lakan och mitt täcke blivit alldeles nedsölade. Först trodde jag att han hade kissat i sängen, men så var tack och lov inte fallet. Han springer omkring och dregglar som en idiot, plus att han kräktes imorse när han vaknade. Ringde till vet men de sa bara att jag skulle ta tempen på honom, och koka ris och ge honom istället för torrfodret. Kan ju heller inte säg om han är som vanligt, eftersom han alltid är så lugn. Emellanåt får han sina ryck, men de sker inte förrän han sovit tillräckligt. Nu ligger han och tuggar på ena råttan här, och det är som vanligt :o
Ska åka iväg och köpa termometer och ris och kanske nån fisk att koka också (blö), så får jag helt enkelt hålla koll på honom.

Ska nog gå ut ikväll, med Sara :D Och kanske nåt annat bihang också, det återstår att se :)
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0