Pc vs Mac

Sitter här och lullar runt på internet, i mina studieuppehåll. Känner att jag vill ha/behöver en ny dator. Har hittat en på onoff, som (såklart) är rosa, och skithäftig :o Massa lagringsutrymme till filmer och grejer, det är välkommet :) Sen hittade jag en supertunn mac. Apple MacBook Air, om någon vill se hur den ser ut :p Men den har bara 80gb hårddisk, som det är på den jag har nu, och det är lite snålt tycker jag. Däremot kan man ju alltid komplettera med en extern hårddisk, så det är väl egentligen inte hela världen. Däremot så vete fan om jag klarat av en mac. Tydligen ska dom vara enkla, och bra, men man har alltid levt med pc liksom.

Får väl se vad det hela slutar på. Känner jag mig själv rätt så blir det Macen :p Men lilla Linda, du kan ju berätta vilket du tycker är bäst :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0