Studier

Det är allt som mitt liv kretsar kring. Inte så himla konstigt kanske med tanke på att man faktiskt går i skolan :p Nä, men vad annat ska man säga? Ska vara i skolan 10-16 imorgon, vilket gör att det blir ONT om tid till ridningen. Dock är det inte så mycket trafik på vägen från Eslöv så jag bör hinna något sånär i tid iaf. Vill ju inte missa ridningen. På torsdag är det också skola, denna dag med tenta. Så jävla fattigt, kan inte ett piss känns det som. Sitter här och stryker under i min bok, antecknar och läser högt för mig själv för att det ska fastna. Känner sig inte alls lite sjuk i huvudet :p
Torsdag är det valpkurs igen. Hon som håller i den har fått tillökning i flocken, en vit liten staffetjej från England. Sååå jäkla söt är hon :p

Arh, får väl plugga lite till så jag kan få den här skiten överstökat. Böckerna till nästa kurs kommer om ett par dar, så då är det bara till att kasta sig över nästa kurs. Fast jag oroar mig dock för att jag inte kommer klara tentan. Det är fan som vanligt, jävla skit. Sluta nu älta! :>/

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0