Tenta, plugg, tenta, plugg och tenta

Enformigt liv egentligen. Det är rätt så skönt att själv kunna bestämma när och hur mycket man ska plugga faktiskt. Tycker det är mysigare att göra det på kvällarna, då är all trafik väck så det är rätt så tyst här :p
Jag klarade i alla fall av tenta nummer ett, så jag är glad. Imorse kom den nya tentan, den ska vara inlämnad på torsdag 24.00 så jag har ju lite tid på mig. Sen är det dags för nästa tenta igen, den 2 oktober, fast då är det salstenta och kommer nog inte gå lika bra :s Men man ska inte vara negativ.

Valpkursen gick finemang i torsdags, helgen flöt på lugnt och sansat. På onsdag är det hoppning, yes! Hoppas man får en rolig en. Hade fan Lärka i onsdags, jag ville bara dö. Jag kan inte rida med sporrar, så de fick jag skippa. Nathalie menade på att kan man rida en häst som kräver sporrar, utan sporrar så kan man rida allt. Haha, heja mig! Hästen gick ändå rätt så bra. Men tråkig var hon :(

Nu ligger vovvarna bredvid mig i soffan och sover gott. De är så jäkla söta, helt undebara <3

Ska göra färdigt en fråga till på tentan innan jag går och lägger mig.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0