Tidsfördriv

Börjar få lite träsmak i baken nu. Emellanåt så kommer inte Felix till ro, förrän man sätter sig på golvet så han kan lägga sig i knäet. Där ligger han nu, och snarkar högt, medans Milton ligger framför mig och snarkar inte alls. Benen somnar ju rätt så fort, och baken domnar också :p Problemet är ju bara att Felix börjar väga lite mycket nu, och är inte så lätt att ha i knäet en längre stund.. fast det är ganska så mysigt ändå ^^

Idag kom det nya avsnitt med OTH och Gossip Girl, yay! Tv-nörden number 1 blev överlycklig :p

Sitter för övrigt och pluggar. Det är lite småtråkigt. Väldigt mycket sunt förnuft det där med hygien. Att sen tänka på det att det faktiskt finns dom som sällan tvättar händerna, är bara äckligt :s
Och appro på studier så verkar det som att det blir klydd med csn. Örk. I need moneh!

Nä, ska ta och läsa lite till, och sen roa mig med ett par avsnitt Two and a half men, innan jag kastar mig över boken igen.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0