Valpkurs

Hah, Felix är så himla rolig. 'Stanna' kan han bara ibland. När han själv känner för det typ. Så skulle vi öva lite på det idag. Hälften av gångerna stannade han kvar, och då skulle man svinga kopplet lite grann runt huvudet på hunden. Alltså, som när man svingar hopprep, fast lite lugnare :p Sen skulle man prova dra lite i kopplet för att se om de stannade kvar. De gånger Felix satt kvar, drog å drog jag i kopplet utan att lyckas rubba valpen en centimeter. Så där var han väldigt duktig :)

Sen är det fanimig dags för diet och motion. Måste skaffa mig ett jäkla träningskort å få tummarna loss.

Nu ska jag kolla färdigt på 2½ men, och efter det ska jag gå å lägga mig. Mysa med lille Milton i sängen, det är så mysigt att ha honom så nära en när man ska sova <3
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0