Babyboom?

Alltså, vart jag än vänder mig ser jag småpluttar. Småpluttar som går, springer, gråter, skrattar, åker vagn.. ligger i magen. Vet inte om det är en babyboom som gäller i år, eller om det bara är en lokal sådan på stallet. Där ploppar det ut ungar till höger och vänster, och fler är på väg. Man blir ju fasen sugen. Ihk!

Annars då? Är fortfarande sugen på en tatuering till. Hjärtat är lite sisådär till det. Inte för att man ska bry sig så mycket om vad andra tycker och tänker, men det kan ju vara trevligt att vara tillsammans med en som inte ogillar ens kropp :p Vi får se hur det blir, har i alla fall en idé till nummer två.

Vet inte om jag ska jobba imorgon, kanske strejka lite för att idioterna inte ger mig min förbannade lön. Fan också!

Sitter och myser till Frasier. Hjärtat har somnat för längesen, jäkla tråkmåns. "Väck mig om en halvtimme", och det var för snart två timmar sen :o

Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0