Glassbilen!

Glassbilen körde precis förbi och spelade sin lilla melodi, och jag blev lycklig som ett barn! Underbara ljud som förknippas med barndom, sommar och glädje :)

Har faktiskt suttit och pluggat hela dagen. Dock blev inte några fler uppgifter färdiga, men den första fick ordentligt med kött på benen. Och den andra är påbörjad. Är så jäkla klyddigt att hitta all information om allt som man behöver veta. Som i ena fallbeskrivningen.. där är 3 frågor som jag tycker man besvarar genom att svara på första frågan, det är sammanflätat och då blir det skitsvårt att få ett bra svar.
Ska se om jag inte kan försöka gå på ett NA-möte (Anonyma Narkomaner), hade varit intressant.

Ikväll blir det Helsingborg i vanlig ordning. Dock har den kommunen bestämt sig att till vilket pris få bort streetracen från gatorna, så det är vad mina skattepengar just nu går till; en pikébuss som står parkerad på en öde gata och inte gör ett skit. Jo! Blåljusen sätts på om de kommer när racen redan är igång. Så jäkla nödvändigt. Jag förstår inte varför det är olagligt. De kör bara på ställen där ingen annan än de som kör kan komma till skada, och varje person är fullt medveten om vilken risk det innebär. As am I, som åker i monsterbilen som bara får sladd hela tiden.
Förra veckan körde vi som fan på motorvägen, och även på avfarten. Från ingenstans kom en rondell, hjärtat bromsade och bromsarna låste sig (stenåldersbil utan ABS) och vi gled rätt in i rondellen och höll på att krocka med en bil som redan var i rondellen! :o Men det var kul i alla fall :p
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0