Klant

Ända sedan man var liten har man fått höra att man aldrig ska sätta fingrarna i dörren. Igår lekte vi och hjärtat stängde in mig på toan. Vad gör jag då för att försöka öppna dörren? Jo jag sätter handen mot dörrposten. Nu är det ju såhär att mitt hjärta är ca 98345ggr så stark som jag är, och med den kraften han tryckte tillbaka för att stänga dörren, gjorde jävligt ont i mina fingrar. Dörren åkte igen och där satt mitt långfinger och ringfinger på högerhanden, och satan i helvete! Nu är ringfingret alldeles svullet och blått, eller toppen är. Långfingret är det ingen större fara med. Men ajaja vad det dunkar :(

I övrigt så känns allt bara skit just nu. Orkar inte ha det såhär, men vill heller inte ha det på något annat sätt. Crapola.

Helsingborg ikväll igen, kul! :) Igår fick vi vara ifred från polisen hela kvällen :O
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0