Ljuvliga väder!

Idag sken solen igen när jag vaknade, och man blir bara på så himla bra humör! Jag gjorde mig en kopp varm choklad och rensade undan på balkongen, tvättade av stolarna som stått där i ur och skur, och njöt! Det var så varmt och skönt att det för ett ögonblick kändes som sommar. Vinden når inte in att blåsa kallt om man sitter långt in på balkongen. Finemang!

Sitter nu och pluggar lite, jäkligt intressant det här med droger faktiskt.

Med detta fina vädret blir det förmodligen Helsingborg ikväll. Folk är lite tråkiga, de åker dit men kör inte något. I Landskrona igår piskade vi en mellanfin Bmw, en fin Corvette och en ännu finare Mustang. Tyckte lite synd om Mustangen såklart då det är min favoritbil, men det var roligt som fan att åka! Gick så jäkla fort :p

Ska fortsätta läsa lite nu, innan jag åker och lämnar Milton på "spa" igen. Min lille guldklimp förtjänar verkligen att bli sådär bortskämd som han blir hos mamma och pappa :) Lilla älsklingen <3

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0