Måndag

Som förväntat fanns det ingen lön på kontot idag heller. Enligt avtalet så ska den betalas ut den 25e varje månad, men då det var en lördag denna gången så skulle pengarna kommit i fredags. Precis som csn. Jaha, de får till på måndag på sig, ifall det skett en miss eller så, plus att det andra normala lönedatumet är den 27e. Men fanns där pengar? Icke. Blir så jävla irriterad! Hur fucking svårt ska det vara? Både mamma och pappa tycker det är förbannat dålig stil, och hjärtat blir irriterad på mig för att jag inte kan säga ifrån ordentligt utan alltid är så snäll :s

För övrigt så har jag tvättat idag. Bara fyra maskiner, får ta nästa omgång på fredag. Inte lönt att umana tiden man har till att tvätta, då blir det aldrig torrt. Bestämde mig istället för att dela upp det, så nästa gång blir det sängkläder, handdukar och stickat. Intressant va? :p Har även dammsugat, och städat badrummet, så det inte ser så förbaskat sliskigt ut. Hatar när personer bara lämnar något och förväntar sig att nästa person ska ta undan det. "Oj, spillde jag lite? Aja" och så lutar man sig bak i soffan igen. BLÄ!

Har inte så mycket att göra idag. Har spenderat hela dagen hemma, skulle pluggat lite men orkar inte just nu. Funderar på att ta en långrunda med hundarna, men jag vet inte riktigt vart jag ska gå.. kanske till stallet och tillbaka? Eller på det hållet i alla fall. Kan bara inte komma på vägen dit i huvudet :p Inte från detta hållet i alla fall.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0