Stress, utan ?

Igår, en timme innan stängning tyckte chefen att det var en bra idé till att sätta mig på att skrubba väggar och bänkar. Och då var det Fullt med disk som inte var färdigt. Jag stressade som en idiot för att jag ville sluta nio, och inte en halvtimme senare.
Jag känner hur magen blir mer och mer orolig och försöker ta det lugnt. Stannar och andas lite men det hjälper inte. Stressen sitter ändå i huvudet och smittar av sig på magen. Till slut trodde jag att jag skulle kräka, så jävla illa jag mådde. Diskade som en idiot för att bli klar i tid, och hade smärtsamma jävla kramper i magen när jag väl kom därifrån.
Hjärtat hämtade mig i sin S4, underbar väghållning med 4hjulsdrift. Hade man kört så som han gjorde i svängarna, med min bil hade fanskapet sladdat av vägen, men denna låg som klistrad. Och efter en vansinnestur med vansinnessvängar så släppte magontet direkt. 90% av folket hade nog blivit Mer stressad av den bilturen :p

Nu sitter jag i alla fall här, första uppgiften till skolan är snart klar, och snart väntar jobb. Varje dag vid 18 kommer det in ett gäng förbannade scientologer och äter, och jag blir tokig på dom. Fula jävlar som låtsas vara fina i kanten med sina kavajer och slipsar, och allt Jag ser är förbannade Tom Cruise som är fulare än nåt annat! Gah!

Nä, nu får jag ta och skriva lite till innan det är dags för jobb igen.
Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0